RussianEstonianEnglishfacebook

Lilled kulleriga

Lillede saatmine kulleriga

 

Tellimuse täitmine toimub: Tellimus peab olema esitatud ja tasutud vähemalt 3 tundi enne kohaletoimetamist.
E-R 8.00 - 18.30
L-P 9.00 - 17.00

 

 

Kullerteenus


Tallinna piires - hind 5 eur
Tallinna lähiümbruses (maksimaalselt 10 km) - hind 10 eur Ekspress kullerteenus - hind 10 eur
Tellimuse laekumisel peale kl 18.00 - hind 15 eur

 

 

 


Lisaküsimuste korral kirjutage e-mailile info@artflowers.ee või helistage +3726020303; 56653833

 

1. Valige toode, mida soovite osta
2. Lisage kaup ostukorvi
3. Ostukorvis kontrollige, kas kõik Teie poolt soovitud tooted on nimekirjas.
4. Ostukorvis võib vahetada tooteid või muuta nende arvu
5. Kui olete Teinud oma valiku, vajutage lingile " Vormista tellimus".
6. Tellimuse vormistamist võite teha registreerimisega või ilma.
7. Registreerides on palju mugavam teha oma oste.
8. Tellimusi võib teha ka registreerimata, kuid siis on vaja lisada oma andmeid iga kord uuesti.
9. Tellimuse vormistamisel täitke andmete lahtrid tähelepanelikult. Kontrollige Saatja andmed, kohaletoimetamise aeg ja tähtpäev. Selgituse lahtrisse võite kirjutada tekstipostkaardi ostusoovi.
10. Tellimuse maksumus. Rahvusvaheline pangaülekanne võib võtta aega 5 tööpäeva, mille tõttu tuleb arvestada ka ajavahemikuga, mis jääb Teie raha laekumise meile ja tellimuse kohaletoimetamise kuupäevade vahele.
11. Makseviisid:
Interneti kaardimakse (Visa, MasterCard)
Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.
12. Kui olete Eesti pankade klient, on Teil võimalus tasuda valides sobiva pangalingi.
13. Samuti on võimalus tasuda arve alusel, selleks tuleb pöörduda meie poole telefoni või e-posti kaudu: +3726020303; +37256653833 või info@artflowers.ee
14. Pöörame Teie tähelepanu ka sellele, et tellimuse eest tuleb maksta kogu summa korraga ja ainult eurodes. Rahvusvaheliste ülekannete laekumise aeg on kuni 5 tööpäeva, seega tellimisel palume Teil arvestada kuupäeva ja tarneajaga.

 

 

 


Lillede tellimine ja kättetoimetamine.


Tellimus peab olema vormistatud ja tasutud mitte hiljem kui 3 tundi enne määratud tarneaega.
Juhul, kui tellite kohaletoimetamist väljaspool tööaega, tuleb tellimus esitada 24 tundi enne määratud tarneaega.
Eelneval kokkuleppel saab tellida kohaletoimetamist ka Eesti piires. Sellisel juhul toimub tellimuse kohaletoimetamine tööpäevadel kella 14.00-st - kuni 19.00-ni.
Selleks, et tellimus oleks tarnitud õigel ajal, palume alati üle kontrollida tellimuse Saaja telefoninumber ja aadress.
Juhul, kui kättetoimetamisel selgub, et tellimuse Saajat pole kodus, on meil õigus jätta saadetis tellimuse Saaja naabrite juurde.
Juhul, kui tellimuse Saaja loobub saadetise vastuvõtmisest, tagastatakse tellimus lähtekohta. Edasine kohaletoimetamine teostatakse kokkuleppel tellimuse Esitajaga, sellisel juhul tarnitakse kaup antud tähtaega mitte järgides.
Juhul, kui tellimuse Esitaja ei valinud kaarti, siis tema andmeid ei avaldata ja kaup saadetakse anonüümselt.
Tähelepanu! Kui tellimuse esitamisel soovite tellida ka samal päeval kohaletoimetamist, võib juhtuda, et Teie poolt valitud lilli laos ei ole. Sellisel juhul, on floristil õigus asendada lilli, kasutades sama värvigammat. Samuti on ka võimalus vahetada lillede värvi, lille sorti vahetamata.
Firma ei kanna vastutust juhul, kui tellimust ei ole võimalik täita järgmiste asjaolude tõttu:
1. Kui tellimuses on valesti määratud aadress või telefoninumber. 2. Kui tellimuse Saaja ei ela antud aadressil.
3. Kui tellimuse Saaja telefoninumber on muutunud.
Juhul, kui Teie poolt tellimuses määratud aadress asub väljaspool Tallinna linnast aga on tasutud kohaletoimetamise eest linna piires, teavitatakse Teid sellest ja pakutakse maksta juurde. Täiendavad kohaletoimetamise kulud kompenseeritakse kauba eest tasutud summa arvelt.
Kauba tagastamine:
Tellimust saab tühistada hiljemalt üks ööpäev enne kohaletoimetamist. Hilisemal tühistamisel tasutud summa tagastamisele ei kuulu. Samuti ei ole võimalik tühistada individuaalseid tellimusi, kuna nende korral vormistatakse tellimus ettemaksuga. Tellimuse tühistamisel raha ei tagastata.
Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitseseadusele (26.04.2012, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii- ja tagastamisõigus kiiresti riknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka lilled.